2008. május 17.

Ételallergia tünetének megszüntetése

Nemrég egy vásárral egybekötött bio-élelmiszer kiállításon segítettem egy barátnőmnek a standján, és egyik nap a szomszéd standról átjött egy lány, hogy gyógyteát kérjen a kolléganőjének, akinek fájt a hasa. Kértem, hogy küldje át a lányt. Mikor megláttuk, azt hittük, hogy babát vár, a hasa kb. egy 5 hónapos kismamáé volt. Elmondta, hogy érzékeny a búzára, és előző este ehetett valamit, amiben búzaliszt volt, és ettől puffadt fel így a hasa.

Leültettem az egyetlen székünkre, és mivel nem volt sem idő, sem alkalom arra, hogy magyarázni kezdjem a módszert, csak annyit kértem, hogy ismételje amit mondok és csinálja utánam amit csinálok. Nagyon ügyes volt, olyan átéléssel és készséggel kopogtatott, mintha már régóta gyakorolná (pedig teljesen idegen volt számára).
A nyilvánvaló tünetekkel kezdtük:
"Bár érzékeny vagyok a búzalisztre, és tegnap valamit ettem, amiben benne volt, és most itt látható az eredménye, mégis tökéletesen elfogadom magam így is."
Egy kör után megkérdeztem, mit érez, és elmondta, hogy félelmet attól, hogy pánikroham kapja el. Így ezzel folytattuk:
"Bár félek attól, hogy elkap egy pánikroham, mégis szeretem és tökéletesen elfogadom magam".
A kör végére a félelem csökkent, ekkor megkérdeztem, hogy hol érzi ezt a félelmet, és le tudná-e írni, hogy milyen a mérete, formája. Azt mondta, hogy a gyomra tájékán, és olyan "bzzzzz" amit érez. Az általa használt kifejezéssel folytattuk:
"Bár itt van a gyomromban ez a "bzzzzz", mégis szeretem és tökéletesen elfogadom magam" Az emlékeztető csak annyi volt az egyes pontokon, hogy "bzzzzz".
Látszott rajta, hogy egyre ellazultabb, és az utolsó kör végére mosolyogva mondta, hogy teljesen jól érzi magát. A nagy meglepetés akkor ért mindenkit, amikor felállt, és a puffadás teljesen elmúlt a hasáról, megkönnyebbülve gombolta be a nadrágját :)

N. Dénes Éva
EFT-ADV, MAAMET
www.evadenes.com

Nincsenek megjegyzések: