2009. január 20.

EFT TapFest 2009

Történelmi nap a mai. Nem(csak) azért, mert ma iktatták be hivatalába az USA első feketebőrű elnökét, hanem azért, mert ma közös kopogtatás folyik világszerte kisebb és nagyobb csoportokban online és offline. Úgy kezdődött, hogy hat brooklyni EFT terapeuta elhatározta, hogy összehozza azokat, akik szeretnének ezen a napon Obamának kopogtatással pozitív energiát küldeni, és együtt kopogtatni a világbékéért. Hamarosan a világ több tájáról csatlakoztak mások is, majd megszületett a http://efttapfest2009.ning.com/ közösségi oldal, ahol a résztvevők egy része megosztja az eseménnyel kapcsolatos információit, ötleteit.
A fő cél pozitív változások elősegítése az emberiség tudatszintjében, és mint ilyen nincs naphoz kötve. Bárki, bármikor hozzájárulhat az alábbi vagy ehhez hasonló kopogtató-gyakorlat elvégzésével. Ha együtt, csoportosan végezzük, akkor összeadódik a hatása :)

Az alábbi csak egy példa, nyugodtan használhatod a saját szavaidat, ki is bővítheted.

Ráhangolódás a Karate Ponton:
"Bár a világ nagy változások előtt áll, és ez sokakat bizonytalanná tehet, én reménytelve várom ezeket a változásokat."
"Bár az országnak is változásra van szüksége, és ezek lehet, hogy nem lesznek fájdalommentesek, úgy döntök, hogy elfogadom őket."
"Bár tudom, hogy nekem is változnom kell, és némileg félek ezektől a változásoktól, elhatározott szándékom, hogy a magam szintjén elősegítem a pozitív változásokat."

Fejtető: Néha engem is kétségek gyötörnek.
Szemöldök: Néha elborítanak a negatív gondolatok.
Szemsarok: Néha félek a változástól.
Szem alatt: Sokak helyzete aggasztó.
Orr alatt: Nem könnyű változtatni ezen.
Áll: Annyi békétlenséget látok magam körül.
Kulcscsont: Nehéz elhinni, hogy ez megváltozhat.
Kar alatt: A változás fájdalmas lehet.

Fejtető: A változás 1 emberrel kezdődik.
Szemöldök: Miért ne lehetnék én az?
Szemsarok: Úgy döntök, hogy bízom a jobb jövőben.
Szem alatt: Békét teremtek magamban.
Orr alatt: Az én békém kisugárzik másokra is.
Áll: A világbéke megteremtése 1 emberrel kezdődik.
Kulcscsont: Miért ne lehetnék én?
Kar alatt: Hiszem, hogy a változás békét hozhat.

Végy egy nagy levegőt, és ne hagyd abba, ha vannak még jó gondolataid...


N. Dénes Éva
EFT-ADV, AAMET tag
www.evadenes.com

Nincsenek megjegyzések: